من داوطلب هستم

بازدید: 368 نفر
انتشار: 5 Bahman 1393
من داوطلب هستم
نجات یک زندگی

سالانه هزاران نفر دچار بیماری های کشنده ای مثل سرطان خون می شوند که برای تعداد زیادی از این بیمارن، تنها درمان نجات بخش، پیوند سلول های بنیادی است.

پیوند سلول های بنیادی از فرد دهنده سالم و سازگار صورت می پذیرد ولی تنها ۳۰% بیماران در میان بستگان خود، دهنده سازگار پیدا می کنند و برای بقیه، تنها شانس برای زنده ماندن دریافت پیوند از فردی است که با وی هیچ نسبت فامیلی ندارد.

بدینوسیله به اطلاع کلیه افرادی که داوطلب ثبت اطلاعات HLA‌ خود در "بانک اطلاعاتی HLA‌ اهدا کنندگان سلولهای بنیادی ایران" وابسته به  مرکز تحقیقات هماتولوژی-انکولوژی و پیوند سلولهای بنیادی هستند می‌رساند این بانک با هدف یافتن دهنده سازگار برای پیوند آن دسته از بیماران نیازمندی که فاقد دهنده سازگار در خویشاوندان خود می‌باشند راه اندازی شده است و آماده دریافت اطلاعات HLA‌ شما می باشد. از کلیه داوطلبین علاقمند دعوت می شود جهت شرکت در این طرح خداپسندانه به دفتر بانک اطلاعات اهداکنندگان سلولهای بنیادی ایران واقع در ضلع جنوبی بیمارستان شریعتی مراجعه نمایند.

ساعات کار بانک اهداکنندگان سلولهای بنیادی شنبه تا چهار شنبه ساعت ۸ الی ۱۲ پنچشنبه ها ۸ الی ۱۱

بانک اطلاعات اهدا کنندگان سلولهای بنیادی ایران

تلفن:

۰۲۱-۸۸۳۵۳۰۲۸-۸۸۳۵۲۸۳۰-۸۸۳۵۳۰۳۶-۸۸۳۵۷۰۱۷   و لطفاً پس از شنیدن صدای گویا، داخلی ۱۰۶ را جهت پرسیدن سوالهایتان شماره گیری فرمائید

آدرس:خیابان کارگر شمالی، بیمارستان دکتر شریعتی، ضلع جنوبی بیمارستان، بانک اهداکنندگان سلولهای بنیادی

با دکتر حمیدرضا فاتح به صورت آنلاین گفتگو کنید

در هر مکان و زمانی، سؤالات پزشکی خود را به صورت آنلاین و رایگان بپرسید و در کمتر از 12 ساعت پاسخ خود را دریافت کنید.
ساعات کاری:
شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه ساعات 14 تا 20 (پذیرش فقط با وقت قبلی)
نوبت دهی:
09925292378
مطب:
یوسف آباد، فتحی شقاقی، بین اسدآبادی و چهلستون، روبروی هتل ساینا، پلاک 49، طبقه اول