تزریق PRP برای زانوی خودم

3 تزریق پی آر پی (PRP) به فاصله یکماه برای خودم انجام دادم. پارگی نسبی منیسک و رباط صلیبی مشکل اصلی من بود با کمی احساس درد بخصوص در بعضی حرکات ورزشی و زمان پایین اومدن از پله ها تاثیر برای من خیلی خوب بود و دقیقا هر دو مشکل قبلی در حال حاضر برطرف شده نکته مهم استمرار در انجام تمرینات و عدم انجام ورزشهای آسیب زا مثل فوتباله این تزریق معمولا بدون درد یا بسیار کم درده و فقط عدم مصرف آسپرین 3 روز قبل و بعد از تزریق بهتره رعایت بشه و یه استراحت نسبی روز بعد از تزریق تزریق معمولا 3بار بصورت ماهانه و بعد تکرار 3 نوبت بصورت سالانه پروتکل ایده آل است تزریق PRP (پی آر پی) یکی از راه های درمان غیرجراحی برای آرتروز خفیف و متوسط مفاصل، پارگی های نسبی تاندونی و لیگامانی در زانو، شانه، مچ و ...، پارگی نسبی منیسک زانو، خار پاشنه، آرنج تنیس بازان و ... مطمئن باشید بدون ورزش و تقویت عضلات، کاهش وزن و اصلاح سبک زندگی جواب مناسبی از PRP و دیگر درمانهای غیرجراحی و جراحی نخواهید گرفت برای اطلاعات بیشتر به سایت دکتر فاتح مراجعه کنید و کلمه PRP رو جستجو کنید www.dr-fateh.ir پزشک معتمد خود را انتخاب کنید و بهترین احتمال ممکن در مورد بیماری خود را درنظر بگیرید بهترین راه تشخیص، ویزیت حضوری بیمار است بهترین راه درمان، تشخیص صحیح بیماری است مطب بلوار کشاورز (روزهای زوج) 09925292378 مطب قلهک (سه شنبه ها) 09939856016 #rehab_drfateh #دکتر_حمیدرضا_فاتح #طب_فیزیکی_و_توانبخشی #توانبخشى #طب_فیزیکی  #متخصص_طب_فیزیکی  #متخصص_طب_فیزیکی_توانبخشی #قلهک #بلوارکشاورز #تزریق_پی_آر_پی #تزریق #زانو #شانه #مچ #کمر #prp #کاهش_وزن #سبک_زندگی #پارگی #پارگی_رباط_صلیبی #منیسک #منیسک_زانو #درمان_غیر_جراحی #درمان #ورزش #تمرین_درمانی #فوتبال

ازن درمانی

ازن کاربردهای متعددی در پزشکی داره، فقط باید توجه داشته باشین که شرط اصلی برای پاسخ مناسب، تشخیص صحیح بیماریه ازن با دوز درمانی بشرط تشخیص و انتخاب درست بیمار میتونه مفید باشه برای اولین بار در جنگ جهانی اول (1916) برای ترمیم زخم مجروحان جنگی استفاده شد.تقریبا حدود یک قرنه که بعلت عوارض کم، در مورد ازن و کاربردش در پزشکی تحقیقات متعددی انجام شده کاربردها درگیری ستون فقرات مثل گردن درد یا کمردرد های ناشی از مشکلات عضلانی، آرتروز، دیسک یا عدم بهبود بعد از جراحی بیماریهای التهابی و غیرالتهابی مفصلی و تاندونی مثل آرتروز و روماتیسم زانو و غیره، آرنج تنیس بازان، خار پاشنه، درگیری تاندون شانه و ... بیماریهایی مثل میوفاسیال و فیبرومیالژی، تریگر پوینتها (که نقاط با خونرسانی کم هستند) توصیه می شود در بیماران فاویسم (کمبود گلوکز-6-فسفات دهیدروژناز)، بارداری، پرکاری تیروئید کنترل نشده ، بیماری های قلبی عروقی شدید و نارسایی قلبی استفاده نشه در حالت عادی هیچ عارضه جانبی جدی و تداخل درمانی برای تزریق ازن گزارش نشده و در واقع عوارض درمانی اون جز عوارض تزریق ساده مثل درد موقت و احساس سنگینی چیز دیگری نیست. البته که به تکنیک پزشک تزریق کننده هم بستگی داره استنشاق ازن میتونه باعث عوارض تنفسی بشه و باید از این کار خودداری کرد معمولا مثل تزریق کورتون توصیه می شه فعالیتهای بیمارحدود 48 ساعت محدود بشن ازن میتونه جایگزین مناسبی برای کورتون باشه و در بیمارانی که نیاز به تزریقهای مکرر کورتون دارن یا بیماری دیابت و فشارخون بالا دارن و یا به هر دلیلی علاقه به تزریق ک.رتون ندارن می تونه استفاده بشه معمولاً تاثیر ازن تاخیریه و نیاز به تکرار چند نوبت ازن وجود داره مطب بلوار کشاورز (روزهای زوج) 09925292378 مطب قلهک (سه شنبه ها) 02122612314
حضور در کلینیک:
روزهای زوج
شماره تماس(تماس صبح و عصر):
بلوار کشاورز، جنب بیمارستان ساسان، کوچه رویان، ساختمان پزشکان 75، طبقه دوم